poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pierwszy post

Zaczynam pisać tego bloga, żeby motywować się do oszczędzania.

Od dłuższego czasu szczegółowo ewidencjonuje swoje przychody oraz wydatki, co daje mi świadomość w jakim stanie znajdują się moje finanse domowe.

Będzie to zapis rzeczywistych wydatków gospodarstwa domowego w postaci zestawień, wykresów i opisów oraz moje sposoby na oszczędzanie.

Posiadamy z żoną oddzielne budżety, różne źródła finansowania, a także różne charaktery.
Co powoduje, że organizacja naszych finansów musi opierać się na kompromisie. .

Będzie mi miło jeśli informację zawarte w tym blogu będą dla kogoś ciekawe lub pomocne.

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na bloga, chętnie przeczytałabym o czymś jeszcze, poza wydatkami na dziecko :) Przy okazji, czy mogłabym prosić o radę w kwestii formy prowadzenia księgowości? Słyszałam, że jeśli planuję zdecydować się na uproszczoną księgowość, warta uwagi jest książka przychodów i rozchodów jak prowadzić jest jednak dla mnie nie do końca jasne. Byłabym wdzięczna za wytłumaczenie tajników tej formy :)

    OdpowiedzUsuń